Hannemann Posted October 26, 2009 Share #1 Posted October 26, 2009 Advertisement (gone after registration) M8, Summilux 35 asph, f 4 ein kleines Fundstück zum “Festival of Lights 2009“ gestern in Berlin. Grüße Hannes Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted October 26, 2009 Posted October 26, 2009 Hi Hannemann, Take a look here Pferd bei Nacht. I'm sure you'll find what you were looking for!
halmsen Posted October 26, 2009 Share #2 Posted October 26, 2009 Das kleine Fundstück... ...hast Du gut "eingefangen". Licht gut, Hintergrund konstrastierend, somit Freistellung passend usw. usw. Was will man mehr? Link to post Share on other sites More sharing options...
Hannemann Posted October 29, 2009 Author Share #3 Posted October 29, 2009 Danke halmsen, leider ist es ist trotz Stativ etwas verwackelt. Ich habe es erst nach dem Upload bemerkt und hätte es gern getauscht, weiß aber nicht wie ich einen eigenen Beitrag korrigieren kann. Grüße Hannes Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest gugnie Posted October 29, 2009 Share #4 Posted October 29, 2009 Hannes, z.B. einfach neu einstellen in diesen Thread. Link to post Share on other sites More sharing options...
Hannemann Posted October 29, 2009 Author Share #5 Posted October 29, 2009 Hannes,z.B. einfach neu einstellen in diesen Thread. Ja danke, eine Variante, aber nicht so optimal. Ich meine mehr das Editieren des Beitrags.Grüße Hannes Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.