Jump to content

Dutch meet November - in Dutch

jaapv
 Share

Recommended Posts

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ik geloof dat het een beetje doodbloed. Ik denk dat de groep te klein is..... Is het misschien een idee om onze zuiderburen erbij te betrekken of wellicht de BeNeLux (wie kent 'm nog)?

Een ander idee zou kunnen zijn meer thematisch te werk te gaan, dus echt een fotolocatie (industrie, verzin het maar) ipv keuvelend af en toe ook nog een plaatje schieten. Meer id de sfeer van een challenge - zo is het ook begonnen. Begrijp me goed, ik vond het altijd wel gezellig. Ik denk alleen dat de nieuwigheid er wel af is.

Volgens mij was er ruim voldoende animo de afgelopen 2 keer - OK,OK geen hele grote groep maar in A'dam en Den Haag heb ik me prima vermaakt. In het geval van Den Haag ben ik en beetje biased als organisatiecommittee maar dat terzijde.

Het is toch ook niet zoveel werk om iets te organiseren? Volgens mij heb ik er max. 1 uur aan besteed qua voorbereiding.

Guest tvleeskr

Mogelijke thema's?

De menselijke maat in een stedelijke omgeving

Dubbel perspectief

Winterse leegte

Techniek in de stad

Natuur overwint de stad

Mogelijke locaties?

Ik heb gemerkt dat het in een toeristische/internationale stad buitengewoon makkelijk is om te fotograferen. Voorbeeld, in Almere vraagt iedereen wat ik aan het doen ben en waarom, in Amsterdam denken ze dat ik een toerist ben http://www.l-camera-forum.com/leica-forum/images/icons/icon7.gif en laten me rustig mijn gang gaan.

http://www.l-camera-forum.com/leica-forum/images/icons/icon3.gif Is Buren misschien een idee? Dordrecht?

als er feedback komt wil ik de organisatie wel op me nemen. In elk geval op een zondag en ruim voor of na de middag, met het oog op het licht.

• 1 month later...