Jump to content

SL2 oder SL2s Erfahrungsberichte


mindavid
 Share

Recommended Posts

SL2S newer sensor i think, much less noise at higher iso

SL2S ISO 1600, APO Summicron M 90 ASPH, available light

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

 

Edited by frame-it
image details
Link to post
Share on other sites

vor 28 Minuten schrieb wizard:

Du hast deine Frage auf deutsch im englischsprachigen Teil des Forums gestellt. Stelle sie erneut im deutschen Teil des Forums, da wirst du mehr Antworten bekommen 🙂.

Vielen Dank,  ist mir eben auch aufgefallen.  Leider konnte ich den Post nicht mehr entfernen. Danke für die Rückmeldung 🙂

Link to post
Share on other sites

Advertisement (gone after registration)

vor 20 Minuten schrieb frame-it:

i think its cool when German users drop by this side of the forum once in a while

True, but when they are not aware of having posted in the international part of this forum, they may be disappointed by not receiving the expected response. BTW, I am a German user myself, and I drop by this side of the forum quite frequently.

Cheers, Andreas

Link to post
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am 4.12.2022 um 10:37 schrieb Snooopy:

Es ist immer sehr unterhaltsam denen zuzuhören und spätestens wenn es ums Macroobjektiv geht. Dieses rumwinden und erzählen, wie man an ein gebrauchtes Macro kommt. Anstatt zu sagen hey bei Sigma gibt es Macroobjektive für den L-Mount mit AF und neue, jederzeit zu kaufen. 

Völlig richtig. Ich habe mir z.B. für meine 601 das aktuelle Sigma-Makro gekauft und bin begeistert. Eine Spitzenoptik! Das einzige was mich stört, ist die Tatsachen das das Fokusring beim manuellen Fokussieren keinen Anschlag hat sondern durchdreht. Aber damit kann man leben 👍 Ich habe zusätzlich noch das 60er und das 100er R-Makro. Die bleiben aber immer öfter im Schrank.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...