Jump to content

lignerie


Her Berger

Recommended Posts

Advertisement (gone after registration)

d7

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

lisboa d7

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

  • Like 5
Link to post
Share on other sites

You can even smell the fried sardines! 😋

I will never forget in my life. When we drove at lunchtime with the rental car with open windows over the river Duoro/ in Porto.
This fat scented cloud of fried sardines. The people there roast them even on the balcony with a small mini griller!

Edited by Reini
Link to post
Share on other sites

vor 20 Stunden schrieb Reini:

You can even smell the fried sardines! 😋

I will never forget in my life. When we drove at lunchtime with the rental car with open windows over the river Duoro/ in Porto.
This fat scented cloud of fried sardines. The people there roast them even on the balcony with a small mini griller!

Das war Lisboa und viel zu windig zum Grillen.
Aber  'boquerones' gab es, und ob spanisch oder portugisisch, stumm sind die sowieso.

(Ich hab mir die D lux 7 gekauft, weil ich viel in der Welt unterwegs bin, komm mit dem Ding aber irgendwie nicht so richtig klar.)

 

Link to post
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Tja Andreas, kenn ich. Bei mir gab es auch die ein oder andere Kamera, mit der ich mich nicht so wohl fühlte. Die Bilder sehen im Vergleich mit deinen sonstigen Aufnahme ein wenig lieblos geknipst aus. Da hilft vielleicht nur eine beherzte Trennung von der D7 ;)

Ich glaube, die Zeit als die Leute auch bei nicht so windigem Wetter in Lissabon in der Altstadt gegrillt haben ist leider seit vielen Jahren abgelaufen. Wir waren im Sommer nach ca. 25 Jahren das erste Mal wieder in Lissabon und waren erschreckt, wie sich diese Stadt verändert hat. Das schöne gemütliche ein wenig melanchonische Lebensgefühl haben wir da leider nicht wiedergefunden.

 

Viele Grüße

Stefan

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...