KarstenHH Posted March 30, 2014 Share #41 Posted March 30, 2014 Advertisement (gone after registration) Mit der Pagode in der Toskana. Ich kann mich nicht entscheiden, ob ich die (zugegeben: sehr!) farbige oder die s/w-Variante besser finde… Was meint Ihr? Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/223264-automobil/?do=findComment&comment=2559467'>More sharing options...
Advertisement Posted March 30, 2014 Posted March 30, 2014 Hi KarstenHH, Take a look here Automobil. I'm sure you'll find what you were looking for!
peter-ge Posted March 30, 2014 Share #42 Posted March 30, 2014 Hallo KarstenHH, Mir persönlich gefällt die Farbversion sehr gut - sehr stimmungsvoll. LG Peter Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 31, 2014 Share #43 Posted March 31, 2014 yep,die farbversion ist stimmiger;) das sw läuft dir -imo- zu stark zu,zudem steht der wagen in #1 einfach besser im licht. tolles auto! lambda. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.