Jump to content
Sign in to follow this  
Keith (M)

Smooth Talker

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By rim_light
      Moin, moin,

ich freue mich, dass ich Bilder vom Rollerderby in der aktuellen mobil, dem Kundenmagazin der deutschen Bahn, unterbringen konnte
      Hello guest! Please register or sign in to view the hidden content. Hallo Gast! Du willst die Bilder sehen? Einfach registrieren oder anmelden!  
      Mehr zu den Bildern und wie ich beim Actionsport mit meiner Leica zurecht komme, in diesem Blogpost. Übrigens: das auf der Doppelseite gedruckte Bild wurde mit ISO2500 aufgenommen.

Viele Grüße
      Stefan

Hello guest! Please register or sign in to view the hidden content. Hallo Gast! Du willst die Bilder sehen? Einfach registrieren oder anmelden!
    • By piblondin
      I would like to use my M more often for shooting sports, as I like the results I've gotten in the past. I'm even more inspired after seeing these brilliant photos, illustrating how one can capture the feeling of a match with the M: FA Cup with the Leica M 240 by Liam Shaw
    • By rim_light
      Moin,

ich habe es endlich geschafft, eins meiner Bilder in die Bild zu bekommen. Daher eine kleine Geschichte über Schärfe und Auflösung
      Herzlichst
      Stefan
    • By smy
      Hallo ersteinmal!
      Bin neu im Forum und grüsse euch.
      Gerne wollte ich nachfragen welche Erfahrungen ihr mit dem neuen Tragegurt der Leica M gemacht habt. Gab es bei euch Probleme wie zum Beispiel dass er sich selber ausgefädelt hat?
      Grund für die Frage ist, dass ich selber negative Erfahrungen gemacht habe und auch zwei Fotografen kenne die ebenfalls das gleiche Problem hatten. Ich habe mit Leica telefoniert. Die kennen das Problem nicht, wären aber froh um Informationen.

Bin also dankbar um allfällige Rückmeldungen

Gruss
      smy
    • By Keith (M)
      M7, C-Sonnar 50mm, Acros 100, Rodinal, V700.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue., Read more about our Privacy Policy