muellerman779 Posted November 2, 2013 Share #1 Posted November 2, 2013 Advertisement (gone after registration) Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/215840-yorckstra%C3%9Fe/?do=findComment&comment=2455933'>More sharing options...
Advertisement Posted November 2, 2013 Posted November 2, 2013 Hi muellerman779, Take a look here Yorckstraße. I'm sure you'll find what you were looking for!
muellerman779 Posted November 2, 2013 Author Share #2 Posted November 2, 2013 Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! mit Kontext/Umgebung oder ohne? Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! mit Kontext/Umgebung oder ohne? ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/215840-yorckstra%C3%9Fe/?do=findComment&comment=2455935'>More sharing options...
mumu Posted November 2, 2013 Share #3 Posted November 2, 2013 sozialer Brennpunkt ? Link to post Share on other sites More sharing options...
teak Posted November 2, 2013 Share #4 Posted November 2, 2013 mit Kontext/Umgebung oder ohne? Schwer zu entscheiden. Beide haben Vor- und Nachteile. Das schmälere mit dem Spitzfenster wäre es eigentlich gewesen. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Her Berger Posted November 2, 2013 Share #5 Posted November 2, 2013 #1. Link to post Share on other sites More sharing options...
Stefan2010 Posted November 2, 2013 Share #6 Posted November 2, 2013 auch die #1 und oben noch ein Stück weg, so dass gerade noch der Vorsprung drauf ist, er wirkt dann wie ein Dach über dem Sessel Gruss Stefan Link to post Share on other sites More sharing options...
mumu Posted November 2, 2013 Share #7 Posted November 2, 2013 Advertisement (gone after registration) für mich die #1 Link to post Share on other sites More sharing options...
muellerman779 Posted November 2, 2013 Author Share #8 Posted November 2, 2013 ...danke Euch. mumu, ob dieser Brennpunkt sozial ist, kann ich nicht sagen, ich hoffe es einfach mal... Link to post Share on other sites More sharing options...
Talker Posted November 2, 2013 Share #9 Posted November 2, 2013 [ATTACH]406272[/ATTACH] " Verweile doch, Du bist so schön." Link to post Share on other sites More sharing options...
macrobernd Posted November 2, 2013 Share #10 Posted November 2, 2013 Für mich auch das erste und einen Schritt nach rechts, damit Schild und Sessel nicht so mittig sind. Ansonsten coole Stimmung. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.