desu Posted May 10, 2013 Share #1 Posted May 10, 2013 Advertisement (gone after registration) Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/204406-leverkusen-i/?do=findComment&comment=2318111'>More sharing options...
Advertisement Posted May 10, 2013 Posted May 10, 2013 Hi desu, Take a look here Leverkusen I. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest ausgeknipst Posted May 10, 2013 Share #2 Posted May 10, 2013 Die sind alle gut getroffen. In Sachen Schönheit ist diese Stadt ja echt geschlagen. Umso mehr würde mich interessieren, was es dort vielleicht doch an positiven Kontrasten gibt. Lichtblicke Leverkusen - so wie Du es mit dem letzten Bild evtl. andeutest ...? Link to post Share on other sites More sharing options...
Graf Lomo Posted May 10, 2013 Share #3 Posted May 10, 2013 #1 ist gyle! Link to post Share on other sites More sharing options...
mumu Posted May 11, 2013 Share #4 Posted May 11, 2013 #1 ist gyle! stimmt! Link to post Share on other sites More sharing options...
DirkB17 Posted May 11, 2013 Share #5 Posted May 11, 2013 #1 rockt, sehr schön Link to post Share on other sites More sharing options...
muellerman779 Posted May 11, 2013 Share #6 Posted May 11, 2013 #1 und #4find ich spannend. Link to post Share on other sites More sharing options...
desu Posted May 11, 2013 Author Share #7 Posted May 11, 2013 Advertisement (gone after registration) Vielen Dank für die Kommentare. Die sind alle gut getroffen. In Sachen Schönheit ist diese Stadt ja echt geschlagen. Umso mehr würde mich interessieren, was es dort vielleicht doch an positiven Kontrasten gibt. Lichtblicke Leverkusen - so wie Du es mit dem letzten Bild evtl. andeutest ...? Den Threadnamen haben ich wohl zu allgemein gewählt. Eigentlich war ich nur zwischen den Haltestellen Leverkursen Mitte und Bayerwerk, weil ich aus Zeitgründen mich nicht weit entfernen wollte. Was ich so gesehen habe war recht gewöhnlich, jedoch fand ich die hohen Flutlichter interessant. Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! 1 Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/204406-leverkusen-i/?do=findComment&comment=2319390'>More sharing options...
Recommended Posts