Guest Posted May 4, 2013 Share #1 Posted May 4, 2013 Advertisement (gone after registration) Telefonschafe: Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! M8.2, 'lux 35 preasph., April 2013. Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! M8.2, 'lux 35 preasph., April 2013. ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/204038-schafe-k%C3%B6nnen-sicher-weiden-kantate-n%C2%BA-208-bwv-208/?do=findComment&comment=2314251'>More sharing options...
Advertisement Posted May 4, 2013 Posted May 4, 2013 Hi Guest, Take a look here 'Schafe können sicher weiden', Kantate Nº 208, BWV 208. I'm sure you'll find what you were looking for!
ErichF Posted May 4, 2013 Share #2 Posted May 4, 2013 Auf welche verrückten Ideen die Leute auch kommen... Link to post Share on other sites More sharing options...
schmierlinse Posted May 6, 2013 Share #3 Posted May 6, 2013 Abstraktion ist dem Menschen unangenehm, da es ihm zeigt wie schnell er sich täuschen lassen kann. Hier eine eindeutige Ähnlichkeit trotz deutlich erkennbaren Unfug. Ja, man sagt auch Kunst dazu. Gute Idee, Danke für's zeigen. Link to post Share on other sites More sharing options...
joachimw Posted May 6, 2013 Share #4 Posted May 6, 2013 Klasse. Ich habe doch immer schon gewusst, dass mich Schafe an was erinnern, bin nur nicht draugekommen an was. Jetzt seh ich klar... Grüße Joachim Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest user23877 Posted May 11, 2013 Share #5 Posted May 11, 2013 Feine Vorlage für Assoziationen. Es fehlt noch das "Brennzeichen" der "Drosselkönige"... Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts