Jump to content

Wasser - Eis


Dao De Leitz

Recommended Posts

Advertisement (gone after registration)

.

 

 

 

 

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Karlstal - Macht.2 & Summilux 50mm, ND-Filter 0.6, [thread=223280]Einbeinstativ [/thread]

Gruß Thorsten

Edited by Dao De Leitz
  • Like 9
Link to post
Share on other sites

Advertisement (gone after registration)

Hallo Gerd und Marcel,

 

danke für die aufmerksame Betrachtung und Einschätzung der Motivauswahl.

 

___

 

 

Die Eis Zapfenreihe hat mir die größten Umstände bereitet, um so mehr Freud mich euere allgemeine Resonanz.

 

 

Ich verbinde dies mit einem weiteren Bild und einer Nachfrage zur Gestaltung:

 

 

Ist das nachfolgende Bild gefälliger als der Ausschnitt?

Ich sehe hier einen angemessenen Bezug zur Umgebung - wie ist euere Einschätzung?

Bild 4 / Bild 4 Abschnitt:

 

 

 

 

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gruß Thorsten

Link to post
Share on other sites

Auch mir gefallen diese Bilder sehr gut. Beim letzten ist es der Ausschnitt, der mir am meisten gefällt. Mir fällt dazu spontan der Begriff Kristallpalast ein.

Eventuell könnte man oben noch eine Kleinigkeit beschneiden, sodass der linke dunklere Rand wegfällt - ist naürlich Geschmacks- und Ansichtssache.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...