V.Tube Posted December 2, 2012 Share #1 Posted December 2, 2012 Advertisement (gone after registration) X [ATTACH]349114[/ATTACH] 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted December 2, 2012 Posted December 2, 2012 Hi V.Tube, Take a look here Schreib´s auf.... I'm sure you'll find what you were looking for!
Talker Posted December 2, 2012 Share #2 Posted December 2, 2012 keine Mine drin!! Link to post Share on other sites More sharing options...
mumu Posted December 2, 2012 Share #3 Posted December 2, 2012 keine Mine drin!! aber durchaus eine tolle Idee. Link to post Share on other sites More sharing options...
V.Tube Posted December 2, 2012 Author Share #4 Posted December 2, 2012 keine Mine drin!! ...doch, zwei... Blei und Kuli...drehbar... (Auf dem Ding steht übrigens "PHILIPS Let´s make things better". War mal ein Werbeslogan vom prof. Bereich.. Mit dem Stift habe ich im Kamerawerk in Breda Abnahmeprotokolle unterschrieben...) Danke! Link to post Share on other sites More sharing options...
V.Tube Posted December 2, 2012 Author Share #5 Posted December 2, 2012 aber durchaus eine tolle Idee. Danke, mumu! War eigentlich ein AF Test nach dem unscharfen Strassenbild... Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.