schmierlinse Posted October 26, 2011 Share #1 Posted October 26, 2011 Advertisement (gone after registration) Aber auf diese kann man verzichten. [ATTACH]284808[/ATTACH] Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted October 26, 2011 Posted October 26, 2011 Hi schmierlinse, Take a look here Braucht der Wald neue Wege?. I'm sure you'll find what you were looking for!
etibeti Posted October 26, 2011 Share #2 Posted October 26, 2011 Ich weiß nicht was du hast! Ein anspruchsvoller Trail, eine Freude für jeden Mountain-Biker! Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Commander Posted October 27, 2011 Share #3 Posted October 27, 2011 North-Shore- Trails. etibeti kennt sich aus. Uwe. Link to post Share on other sites More sharing options...
schmierlinse Posted October 27, 2011 Author Share #4 Posted October 27, 2011 15m hinter meinem Standort fuhren die M.-biker den Berg rauf/runter. Auf einem matschigen, schmalen, tiefen Pfad - nicht viel Platz zum Lenken.. Hier, an diesem Ort, sah ich keinen von diesen Mädchenbikern:D Trotz allem ist mir der Sinn dieses Knüppeldammes bis heute unklar: weder ein Weg/Pfad schliesst sich daran an, noch sumpfiges Gelände muss überbrückt werden. Link to post Share on other sites More sharing options...
nocti lux Posted October 27, 2011 Share #5 Posted October 27, 2011 Entsorgung? Holz zu Holz. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.