martin_harwardt Posted October 9, 2010 Share #1 Posted October 9, 2010 Advertisement (gone after registration) GF-1 mit 45 2,8 Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted October 9, 2010 Posted October 9, 2010 Hi martin_harwardt, Take a look here Morgens bei Bovbjerg Fyr (Dänemark). I'm sure you'll find what you were looking for!
becker Posted October 9, 2010 Share #2 Posted October 9, 2010 Super schön, einzig die drei schwer definierbaren Etwasse könnten vll. weg. Gruß M Link to post Share on other sites More sharing options...
pop Posted October 9, 2010 Share #3 Posted October 9, 2010 Die Stimmung gefällt mir so gut, ich möchte gleich alles hinwerfen und dorthin gehen. Die vier Vögel sollen bitte bleiben. Sie gehören dazu. Link to post Share on other sites More sharing options...
macos Posted October 9, 2010 Share #4 Posted October 9, 2010 tolle stimmung mit dem Nebel. Link to post Share on other sites More sharing options...
andy.we Posted October 9, 2010 Share #5 Posted October 9, 2010 Schöner Nebel. Link to post Share on other sites More sharing options...
monsieur nobs Posted October 9, 2010 Share #6 Posted October 9, 2010 Gutes Ausgangsmaterial. Die Form der Welle harmoniert für mein Empfinden nicht gut mit dem Rest des Bildes. Link to post Share on other sites More sharing options...
Chorknabe Posted October 10, 2010 Share #7 Posted October 10, 2010 Advertisement (gone after registration) Gutes Ausgangsmaterial. Die Form der Welle harmoniert für mein Empfinden nicht gut mit dem Rest des Bildes. Da ist was dran.. Sonst aber klasse Bild, schöne Stimmung. Grüße, der Thomas. Link to post Share on other sites More sharing options...
etibeti Posted October 10, 2010 Share #8 Posted October 10, 2010 Sehr gut. Die Vögel sind das Salz in der Suppe! Link to post Share on other sites More sharing options...
Paul Verrips Posted October 10, 2010 Share #9 Posted October 10, 2010 Schönes Foto mit einem passenden Atmosphäre. Link to post Share on other sites More sharing options...
martin_harwardt Posted October 10, 2010 Author Share #10 Posted October 10, 2010 Dank euch Die Flattermänner bleiben natürlich drin Link to post Share on other sites More sharing options...
martin_harwardt Posted October 10, 2010 Author Share #11 Posted October 10, 2010 ... Die Form der Welle harmoniert für mein Empfinden nicht gut mit dem Rest des Bildes. Kann ich erst mal so nicht sehen, aber ich werde noch mal darüber "brüten" Danke. Link to post Share on other sites More sharing options...
Gregor08 Posted October 10, 2010 Share #12 Posted October 10, 2010 Sehr schöne Stimmung - gefällt mir sehr! Auch mit den Vögeln. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.