Jump to content

the winner of the 20. X-Challenge - Licht & Schatten / Light & Shadow


Recommended Posts

Advertisement (gone after registration)

Der Gewinner der 20. X-Challenge "Licht & Schatten / Light & Shadow" heisst: 

 

... Hartmut, mit dem Beitrag "Quo vadis?" (7 Punkte). 

 

Den zweiten Platz teilen sich  Guenther und Jean-Pierre mit den Fotos "Blütenblätter/petals" (Guenther) und "Morgenlicht" (Jean-Pierre) mit je 6 Punkten.

 

Der dritte Platz geht wiederum an Hartmut für das Foto "Lichtwinkel"  (5 Punkte).

 

Ich gratuliere den Gewinnern und danke auch allen anderen Teilnehmern fürs Mitmachen und ihre ambitionierten Beiträge.

 

Nun liegt es an Hartmut den nächsten X-Challenge zu organisieren.

 

Dank' an alle für die Teilnahme und Grüsse ... Jean-Pierre

 

 

 

The winner of the 20. X-Challenge   "Licht & Schatten / Light & Shadow":  

 

is Hartmut with the picture "Quo vadis?" (7 pts).

 

Second place is shared by Guenther with the pictures "Blütenblätter/petals" and Jean-Pierre with "Morgenlicht/morninglight" (6 pts.).

 

Third place is by Hartmut with the picture "Lichtwinkel" (5 pts).

 

 

 

My congratulations to Hartmut and Guenther and and the other participants for their interesting contributions.

 

Now it's your turn, Hartmut, for the next X-Challenge. I hope, we will have many participants.

 

Thanks to all participants and voters ... Jean-Pierre

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Danke Jean-Pierre für das interessante Thema und die perfekte Abwicklung.

Hartmut, herzlichen Glückwunsch zum verdienten Siegerfoto; Dir, Jean Pierre, für Dein Morgenlicht.

Danke an alle, die meine Fotos wertgeschätzt haben.

 

Thank you for the interesting topic and the perfect organization, Jean-Pierre.

Hartmut, congratulations for the deserved winner photo, Jean Pierre for his "morning light".
Thank you to all who have valued my photos.
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Natürlich auch meinerseits ein Dankeschön an alle, denen mein Foto "Morgenlicht" gefallen hat und mir ihre Stimme gegeben haben.

 

Und ebenso meinen Dank an all' die "Unermüdlichen", die bei der Challenge mitgemacht haben.

 

Zudem habe ich noch einen "Faden" für aussortierte Fotos eröffnet, die nicht eingereicht wurden. Persönlich bin ich auf diese Fotos gespannt. ;) Folgt dem Link und schaut ...

 

http://www.l-camera-forum.com/topic/272320-sammlung-nicht-eingereichter-fotos/?p=3271583

Edited by Trennhüpfer
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Danke für die perfekte Organisation des X-Challenge, Jean-Pierre. Das Ergebnis war sehr knapp. Glückwunsch an die anderen Teilnehmer. Ich fühle mich für den ersten und dritten Platz geehrt. Ich werde den kommenden X-Challenge in den nächsten Wochen starten.

 

Thanks for perfect organization, Jean-Pierre. The result was very close. Congratulations to all other participants. It is a great honor to get the first and third rank. I will start the next X-Challenge in the next weeks.

Edited by hartgraef
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...