Jump to content

See my photos after 1st year shooting with Leica IIIc


Recommended Posts

Advertisement (gone after registration)

Hi to all interested in photographing with vintage screw mount Leica`s. After first year of my activity in photography I decided to upload a litte overview of my photos taken with Leica IIIc and a couple of LTM-lenses. Visti my youtube-channel PhotoLoge 84 (link below) and watch the video. Im beginner, still learnnig and focused on improving my approch to photgraphy - so any critics, suggestions or tips are welcome! For every vistiging, watching, commenting or any feedback many thanks in advance

link: https://youtu.be/zVQ8uKytj98

  • Like 6
Link to post
Share on other sites

  • 4 months later...

Hier noch ein neuer kleiner Beitrag. Einige meiner neuesten Fotos. Eure Besuche, likes/dislikes, eine konstruktive Kritik sind für mich ein wichtiger Ansporn zu Weiterentwicklung, also im Voraus bedanke ich mich für Äußerung jeglicher Stellungnahme. LG Lukas

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

bardzo ładne! 

Die Aufnahmen gefallen mir sehr gut. 

 

Mit welchem Film arbeitest Du?

 

Gruss

Walter

 

 

Hast Du geguckt ?

 

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

Link to post
Share on other sites

Advertisement (gone after registration)

Also vorwiegend mit TriX 400. Ab und zu mach ich auch mit Fomapan 400. Ist einziger Negativfilm in SW, den man in meiner Stadt bekommen kann. Für den TriX muss ich mich entweder nach Krakau bemühen, oder in Internet bestellen. TriX ist mein Lieblingsfilm, ich hab aber auch mit guten Resultaten mit T-Mas 100 und 400 gearbeitet, mag auch Rollei Retro 400.

Und vor allem DYI€KUJ€ BARDZO für den Lob! Und im Übrigen....was machnwa ja jetzt auf dem Forum, wo gerade jetzt die Zweite Hälfte des Spieles Polen-Deutschland anfängt???? Los, ab vor den Fernseher!!!! :)

Link to post
Share on other sites

haha, ja es sind beide meine Profile auf YouTube :D Der Loge84 war einfach nicht als Themenkanal gedacht, daher hab ich ein neues Profil PhotoLoge84 angelegt. :)

Ok...noch einmal...ich habe gestern den Sinn Deines Beitrages völlig verkehrt verstanden - Verzeihung! Ich war bereits nach der 1. Hälfte des Spiels Polen-Deutschland :D Probleme mit dem Leseverstehen sind nur darauf zurückzuführen :D. Also ja, die von mir gebrauchten Filme und Objektive habe ich natürlich zu dem Filmanfang genannt.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...