Jump to content

nich hinkucken!


Guest Her Berger

Recommended Posts

Guest Her Berger

Advertisement (gone after registration)

IIIf

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

  • Like 4
Link to post
Share on other sites

  • 7 months later...
Guest Her Berger
Die drei haben sicher gerade zuvor den beiden Bettler auf der rechten Seite ( sieht man hier nicht mehr) was in den Hut gelegt?

 

 

Nö, die beiden hinteren haben ostentativ weggeschaut und der Kollege von den stadtwerken hat eh den größeren Klingelbeutel;)

Link to post
Share on other sites

Wir hatten hier schon mal eine längere Diskussion zu diesem Thema, und ich bin eigentlich vorsichtig, wenn es um die Beurteilung von Bettlern geht. Man weiß doch nie warum sie auf der Straße leben.

Aber in letzter Zeit wird mein guter Glaube doch ziemlich strapaziert. Unter anderem von diesem Mann, der als neueste Masche (ich glaube es ist eine Masche) diese Geste der Unterwürfigkeit drauf hat.

Dabei reagiert er trotzdem sehr zielgerichtet, Zwei-Euro-Münzen werden gleich aus der Mütze genommen und in die Tasche gesteckt.

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...