Jump to content

Mein Freund Rolf


Guest Digiuser

Recommended Posts

Guest Digiuser

Advertisement (gone after registration)

....

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

Link to post
Share on other sites

Guest Digiuser
I know a picture doesn't have to be sharp to be a strong statement but I have to say, I make all of mine I can as sharp as I can. Not saying I always succeed as well as you have on this one!!

 

No sharpening at all ;)

Link to post
Share on other sites

Guest Digiuser

Advertisement (gone after registration)

Ach so, ein paar Daten:

 

Digitales M Gehäuse (welches sag ich nicht ;) )

2,0/75 ASPH @4,0

ASA 3200

 

Entwickelt in SE Pro und ein pi mal Daumen 100% Ausschnitt gewählt.

Edited by Digiuser
Link to post
Share on other sites

Alsooo, ich finde, es rauscht doch ziemlich. Ob man das so akzeptieren kann???;):D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

p.s.: Nikon rauscht bestimmt weniger und Canon sowieso!

Edited by wpo
Link to post
Share on other sites

Ich zeig gleich mal einen 100 % Ausschnitt von einem HP 5 den ich gerade entwickelt habe damit wir mal sehen können wo wir mittlerweile stehen:rolleyes:

und was für uns noch vor einigen Jahren durchaus ausreichend war und für mich auch immer noch ist:p

Link to post
Share on other sites

Guest Digiuser
zeig' doch mal das ganze Bild

 

Weil Du es bist......

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

Link to post
Share on other sites

Die Haare und Fältchen sind dick genug um knackescharf dargestellt zu werden. Die Glanzunkte auf der Pupille auch - die Äderchen im Augenweiß dagegen fallen dem Sensorrauschen und den 4er-Pixelkästchen zum Opfer - was auch völlig in Ordnung ist bei ISO 3200.

 

Erstklassig. Ich glaube dafür müßten sich auch meine Nikons ganz schön strecken.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...