Jump to content

Dutch meet on 31 July?


Thomv

Recommended Posts

Please look at the Nederlandsche Leica Society social group for details.

English and German spoken of course.

 

This is the invite in Dutch and, because of forum rules with an English translation. I used Google translate, looks like a Nigerian scam mail text, hahahahahah.

 

Met een deelname van minimaal 8 is dat vast te regelen, duurt ongeveer 1,5 uur. Afhankelijk van de interesse wil ik wel kijken of dit valt te organiseren, ik denk aan bijvoorbeeld 10.30, dan is het licht nog niet helemaal hoog.

Na zo'n tour weet je tenminste waar je wilt fotograferen en misschien al tijdens de tour. Kosten zijn overzichtelijk volgens mij. En er is genoeg horeca om bij te praten natuurlijk.

Groet

Thom

 

Google says:

With a participation of at least 8 is set to control, takes about 1.5 hours. Depending on the interest I do want to see if it is to organize, I think 10.30 for example, the light is not quite high.

After such a tour, at least you know where you want to photograph and perhaps during the tour. Costs are clear to me. And there is enough catering to catch, of course.

greeting

thom

Edited by Thomv
Link to post
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Het lijkt wel te kunnen bij mij, komt er eigenlijk iemand?

 

 

Jaap, volgens mij ben jij de enige die van de partij zal zijn.

Ik ga liever naar de bijeenkomsten in Dortmund.

Nooit op zondag, altijd op een vrijdagavond en in goed overleg.

 

Groet, Jannes Nijkamp

Link to post
Share on other sites

Ik denk dat op de fiets naar Dortmund 3 1/2 week zou duren...:o

 

Sorry Jaap, ik dacht dat je Amersfoort bedoelde. Dortmund is inderdaad wat verder, maar moet toch wel binnen één dag te doen zijn op de fiets.

 

Ik zou graag eens naar een bijeenkomst komen van Nederlandse forumleden, maar ik woon in Middelburg en ben niet erg mobiel (openbaar vervoer).

 

Misschien kunnen we een keer in Middelburg afspreken en kunnen we iets samen met de Vlamingen organiseren. Ken je het Abdijplein? Middelburg

is wonderschoon.

___________

FrankR

Edited by freusen
Link to post
Share on other sites

Ik zou zelf ook wel kunnen aankomende zondag, maar als er maar 2 mensen zijn ga ik liever een keer naar een meeting in Nederland waar de opkomst wat groter is ;-)

 

I would be able to attend the meeting, but if there are only two people attending the meeting I'd rather wait for one of the bigger meetings somewhere in the Netherlands

Link to post
Share on other sites

Sorry Jaap, ik dacht dat je Amersfoort bedoelde. Dortmund is inderdaad wat verder, maar moet toch wel binnen één dag te doen zijn op de fiets.

 

Ik zou graag eens naar een bijeenkomst komen van Nederlandse forumleden, maar ik woon in Middelburg en ben niet erg mobiel (openbaar vervoer).

 

Misschien kunnen we een keer in Middelburg afspreken en kunnen we iets samen met de Vlamingen organiseren. Ken je het Abdijplein? Middelburg

is wonderschoon.

___________

FrankR

 

 

Goed idee, maar dan buiten de vakantie :)

 

Met mijn stijl fietsen in een dag?:D:D

Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here…

Simply register for free here – We are always happy to welcome new members!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...